Panašu, kad „Walmart” žengia į metaverslą ir planuoja sukurti savo kriptovaliutą ir NFT kolekciją.
Praėjusio mėnesio pabaigoje mažmeninės prekybos tinklas pateikė kelis naujus prekių ženklus, kurie rodo jo ketinimus gaminti ir pardavinėti virtualias prekes.
Atskiroje paraiškoje „Walmart” nurodė, kad siūlys naudotojams virtualią valiutą, taip pat neprekiaujamuosius žetonus, arba NFT.
Praėjusio mėnesio pabaigoje mažmeninės prekybos tinklas „Big-box” pateikė kelis naujus prekių ženklus, kurie rodo jo ketinimus gaminti ir pardavinėti virtualias prekes, įskaitant elektroniką, namų dekoracijas, žaislus, sporto prekes ir asmens higienos produktus. Atskiroje paraiškoje „Walmart” nurodė, kad siūlys naudotojams virtualią valiutą, taip pat NFT.
JAV patentų ir prekių ženklų biuro duomenimis, „Walmart” paraiškas pateikė gruodžio 30 d.
Iš viso buvo pateiktos septynios atskiros paraiškos.
Pareiškime „Walmart” teigė, kad „nuolat tiria, kaip naujos technologijos gali formuoti apsipirkimo patirtį ateityje”. Ji atsisakė komentuoti konkrečias prekių ženklų paraiškas.
Gerbenas sakė, kad nuo tada, kai Facebook paskelbė, kad keičia savo įmonės pavadinimą į „Meta”, taip parodydama, kad jos užmojai neapsiriboja tik socialine žiniasklaida, įmonės skuba išsiaiškinti, kaip jos įsilies į virtualųjį pasaulį.
Nike lapkričio pradžioje pateikė daugybę prekių ženklų paraiškų, kuriose iš anksto nurodė savo planus prekiauti virtualiais firminiais sportbačiais ir drabužiais. Vėliau tą patį mėnesį ji pranešė, kad bendradarbiauja su Roblox, kad sukurtų internetinį pasaulį, pavadintą „Nikeland”. Gruodžio mėn. ji už neskelbiamą sumą nusipirko virtualių sportbačių bendrovę RTFKT (tariama „artefaktas”).
„Staiga visi sako: „Tai tampa labai realu ir mums reikia užtikrinti, kad mūsų intelektinė nuosavybė būtų apsaugota šioje erdvėje”, – sakė Gerbenas.
Gap taip pat pradėjo pardavinėti savo kultinių logotipų džemperių NFT. Drabužių gamintoja sakė, kad jos NFT kaina svyruos nuo maždaug 8,30 iki 415 JAV dolerių ir bus tiekiami kartu su fiziniu gobtuvu.
Kitų verslų NFT išparduotos preitą mėnesį
Kitur tiek „Under Armour”, tiek „Armours” ir „Adidas” NFT debiutinės versijos buvo išparduotos praėjusį mėnesį. Dabar už juos NFT prekyvietėje „OpenSea” mokamos didelės kainos.
Gerbenas sakė, kad drabužių mažmenininkai „Urban Outfitters, Ralph Lauren ir Abercrombie & Fitch pastarosiomis savaitėmis taip pat pateikė prekių ženklų paraiškas, kuriose išsamiai nurodė savo ketinimus atidaryti tam tikrą virtualią parduotuvę.
Bendrovės „CB Insights” ataskaitoje išdėstytos kai kurios priežastys, kodėl mažmenininkai ir prekių ženklai gali norėti imtis tokių įmonių, kurios potencialiai gali pasiūlyti naujų pajamų šaltinių.